Proje

Projem hakkında uzun süredir devam eden olumsuzlukların bazılarını aşma konumuna geldim.


Paypal'ın Türkiye'den çıkması projeme büyük bir darbe vurmuştu (tıpkı binlerce freelance çalışan diğer arkadaşlara olduğu gibi), sonunda bu duruma çözüm üretebildim. Hatta PayPal ve C2 den de daha fazla para transaksiyon çeşitleri sunan örneğin bitcoin gibi ödeme sistemlerini siteme dahil edebileceğim.

Şu an bu çalışmanın yapım aşamaları şöyle;
1.- Konu üzerinde çalışanlara yapılacak ödemeler Paypal üzerinden yapmam gerekiyor :) LOL
2.- Yazılımsal ve SQL üzerinde çalışmalar beni geriyor. Başkalarına devretmek istiyorum, rahatlayacağım. Ödemeler Paypal ile yapılacak :) LOL
3.- Para transaksiyon firmaları ile yapılması gereken anlaşmalar. Bu kolay ama yorucu çalışmalar. Çünkü çoğu sistemler üzerinde çalışılması ve anlaşılmasının gerekmesi ve istenilen şartları yerine getirmek ile mümkün. En Kolayı bu :)
4.- Tabi şirketleşmem gerekiyor. Bu da beni 1.80 nakavt ediyor :)

Konu bir kaç ay sürebilir. Ama şirketleşme konusu daha da uzun sürecek, tabii belli olmaz Allah yürü ya kulum derse olur.

Bu arada 2 add on yapılması var, daha analitik çalışmalarını yapmş değilim, hatta başlamış değilim.
Mobil sayfamın yeniden düzenlenmesi ve kullanıcı dostu olması gerekiyor.
Android ve Apple ve Amazon applikasyonlarının oluşturmaları gerekiyor.

En son aşama ise yatırım arayışına elim daha güçlü olması için müşteri portföyünün daha hızlı genişletilmesi gerekiyor.


https://www.eticaretturkiye.com

Yorumlar

Popüler Yayınlar