Kayıkçı kavgaları 2. Bölüm: Geçen ilk maceralarını yayınladığımız talihsiz denizci çift Taci ve Şebnem'in pek acıklı hikayesine devam ediyoruz...


ŞEBNEM- Taci? Motoru çalıştıramadın mı?
TACİ- Çalıştıramadım Şebocum. Sorudaki ince imayı da anlamadım sanma
Ş- Aaaa ne demişim ayol, ne iması?
T- “Çalıştıramadın mı” Bak bak lafa bak. “Çalıştıramadın mı” Böyle yüzüme yüzüme, “Çalıştıramadın mı”
Ş- Sen de her lafımdan nem kapıyosun Taci! Kan ter içinde kaldın, o motorun ipini çeke çeke kolun koptu, ben sana üzüldüm. Bir de ima mima diyosun, aşk olsun.
T- Afedersin, ben de biraz fevri davrandım, bi haftasonumuz var dedik, kayığımıza atlayalım iki balık tutalım dedik, halimize bak.
Ş- Evet Taci, güneşin altında beynim pişti, motoru çalıştır artık da gidelim, denize menize girelim, serinleyelim.
T- Ya bi sakin düşüneyim, şimdi benzin vanasını açtım, hava kapağını açtım, hımmm… Benzini pompaladım o da tamam. Boğuldu mu acaba?
Ş- Ahahaha alemsin Taci! Ahahaha
T- Neden güldün ki sen şimdi?
Ş- Ama boğuldu mu dedin?
T- Evet ne var ki, teknik bir terimdir bu.
Ş- Şey ben espri yaptın sanmıştım.
T- 40 derece sıcakta, kan ter içinde bir saattir ipini çektiğimin motorunu çalıştıramamışım, bir de espri mi yapıcam Şebnem!
Ş- Aman kızma, motoru çalıştıramayınca asabiyet yaptın.
T- Bak gene “çalıştıramayınca” demeler filan…!
Ş- Limandaki balıkçılardan yardım alsana.
T- Yok öyle! Ben kendime motoru çalıştıramadı dedirtmem!
Ş- Nası dedirtmezsin. Ben çok rahat diyebiliyorum, onlar da desin.
T- Şebnem!!
Ş- Aman tamam sustum.
T- Şşş bana bak, bu tarafa yaklaşma ha. İpi çekerken maazallah kolum suratına filan çarpar.


Devamı @ https://www.eticaretturkiye.com/yachting/

Yorumlar

Popüler Yayınlar