İnternet dünyasında inanılmaz şeyler oluyor

İnternet dünyasında inanılmaz şeyler oluyor. üye olmanız için üstüne para vermeye hazır olan siteler bile var. Bu sitelerin arkasında yatan fikirleri bile düşünmek istemiyorum.
Yalnız internet dünyasında el değiştiren inanılmaz rakamların arkasında yatan gerçekleri az bile olsa algılayabiliyorum. Finansal ve ticari kaygıların arkasında aslen b.. gibi para web sitelerin ayağa kalkması için gerekiyor. Bir hesap yapıyorum sadece sitemin takribi olarak 1.250.000 ifadesinin tercümesinin maliyetini siz hesaplayın. Bu masraflar ise görünen buzdağının su üstü bölümü. Bazen yabancı bir lisan bilmenin neye yaradığını anlamasam bile, has bel kader İngilizce bilmemin sadece bu işte bana kazandırdığı yeter bile. 
Ha bu arada Google un tercüme için kullandığı bir app s bugün siteme ekledim 40 in üstünde lisanda sitem şu anda bu lisanları konuşan insanlara ulaşmaya başladı. Mükemmel değil ama sitem hakkında yeteri bilgi elde edebilirler. 
Resmi ekliyorum
www.eticaretturkiye.com

Yorumlar

Popüler Yayınlar